Search

چهار راه تاثیر گذار برای جذب کاربران توسط اینستاگرام

چهار راه تاثیر گذار برای جذب کاربران توسط اینستاگرام

شبكه اجتماعي ايراني: iransoo
شبكه اجتماعي
اینستاگرام با داشتن بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر تواسنته اهمیت خوب ی را در بین شبکه های اجتماعی کسب نماید دیگر امکان ندارد بتوان قدرت آن را نادیده گرفت. نکته ی جذاب تر این است که طبق تحقیقات اخیر معین شده است که استفاده از اینستاگرام باعث افزایش ۲۵ درصدی کاربران می شود که این بالاتر از قدرت جذب شبکه های اجتماعی دیگر شبیه فیسبوک، توییتر و پینترست است. این برنامه از زمان شروع به کارش تا به امروز توانسته افزایش ۹۰۰ درصدی را داشته باشد. طبق تحقیقات برخي موسسات، ۷۰ درصد کاربران اینستاگرام را خانم ها و ۳۰ درصد کاربران را آقایان تشکیل می دهند.

نکته ی قابل توجه این است که کاربران اینستاگرام از این برنامه در تلفن های هوشمند تبلت ها مصرف می کنند. به طور کلی این برنامه برپایه ی جلوه های بصری است. با ظهور شبکه های اجتماعی شبیه اینستاگرام پینترست به نظر می رسد که قدرت شبکه های اجتماعی بر پایه جلوه های بصری روز به روز افزایش می یابد.

بعد از توضیحات قبلی فکر نمی کنم محبوبیت قدرت اینستاگرام بر کسی پوشیده باشد. ولی مساله این است که اینستاگرام چه طور می تواند به افزایش کسب کار شما یاری کند؟

با ما همراه باشید تا شیوه ی صحیح استفاده از اینستاگرام برای افزایش بیشتر فروشگاه اینترنتی تان را به شما آموزش دهیم.

طبق تحقیقات اخیر معین شده است که استفاده از اینستاگرام باعث افزایش ۲۵ درصدی کاربران می شود که این بالاتر از قدرت جذب شبکه های اجتماعی دیگر شبیه فیسبوک، توییتر و پینترست است

مسابقه رقابتی را راه بیندازید

زمان ی بحث استفاده از مطالب کاربرپسند بیان می شود، قدرت گاهي از کارها از بقیه بیشتر است. راه برای برای جذب کاربران بیشتر برگزاری یک مسابقه ی هیجان انگیز برای آنهاست. چنانچه قدرت شهرت برندهای مشهور ی شبیه نایک یا استارباکس را دارید که هیچ، در غیر این صورت این یک راه فوق العاده برای تشویق کاربران برای به اشتراک گذاری تجربه ی خرید و مطالب محصولات فروشگاه اینترنتی شماست.

از عکـس های اینستامحترم کاربران در صفحه ی کالاها تان مصرف بکنید
این راه فوق العاده برای نشان دادن این است که نه فقط کالاها شما محبوب می باشند بلکه از نظر اجتماعی هم بین مشتریان شما از شهرت بالایی برخوردارند. به مشتریان آینده ی خود نشان دهید که مشتریان قبلی شما چه طور از کالاها تان استفاده می کنند و محبوبیت این کالاها بین آنها تا چه میزان بالاست.
یک مثال خوب در این زمینه وبسایت فری پیپل است .

پشت صحنه نیز کار بکنید

هیچ چیز بهتر از این نیست که به کاربران این امکان را بدهید که از وقایع پشت صحنه خـبر داشته باشند و با لایک کامنت نظرشان را به شما منتقل کنند. این درست مثل این است که شخصی را به شام دعوت بکنید ، با انجام این کار یک حس برای را به آن شخص منتقل می بکنید . در جهان ی تجارت این یک حرکت هوشمند محسوب می شود و می تواند به مشتریان کمک کند تا فروشگاه اینترنتی شما را با وجود داشتن گزینش های دیگر گزینش کنند.

به عنوان مثال شرکت تردلس نه فقط دنبال کننده های اینستاگرام را در جریان کارهای روزمره ی شرکت قرار می دهد بلکه به آنها شیوه ی چاپ عکس های روی لباس ها را نیز نشان می دهد.

قابلیت مصرف ی محصولات را در عکس های نمایش دهید

شما می توانید از عکـس های واضح با پشت زمینه ی سفید در وب سایتتان مصرف بکنید اما اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را به صورت واقعی به مشتریان معرفی بکنید . در این صورت کاربران این امکان را دارند کالاها شما را در قالب کار های روزمره شان ببینند

. به عنوان مثال نایک که کار قدرتمندی را در اینستاگرام دارد، نو ترین کفش های خود را در قالب عکـس اسنتاگرام و در جهان ی واقعی نمایش می دهد به کاربران امکان لایک کردن و نظردادن روی عکس جالب های را می دهد.