Search

انتشار مطلب مطبوعاتی برای افزایش فروش

امروزه بودجه خیلی ی از صاحبان کسب کارهای کوچک محدود است آنان نمی توانند از رسانه هایی مانند تلویزیون ، مجلات پرفروش رادیو برای تبلیغات استفاده کنند. حتی ارسال نامه مستقیم هم هزینه قابل توجه ی دارد. راه حل چیست؟ راهی بی مثل وجود دارد که کاملا رایگان است و می تواند باعث شود تا پیام تبلیغاتی شما به عده کثیری از مخاطبان برسد. علاوه بر آن شما کسب و کارتان زیاد دیده شده خواهید شد و در نهایت بر درآمد شما افزوده خواهد شد.


کسب درآمد اینترنتی

درآمد,راهنمای کسب درآمد میلیونی,کسب و کار اینترنتی,کسب درآمد اینترنتی,درآمد اینترنتی,کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد,زپو

مطالب مطبوعاتی وقت ی در مجلات و روزنامه ها چاپ می شوند یا در وب سایتهای خبری منتشر می شوند باعث سرازیر شدن درآمد به کسب و کار می شوند. حتی می توان با تهیه مطلبی جالب برای شبکه های تلویزیونی خبری، به مشهور یتی دست یافت که انجام اینکار با مصرف از تبلیغات نسبتا غیرممکن است . حتی چنانچه هیچ بودجه ای برای بازاریابی ندارید، باز می توانید از اینآموزش ببهتر ی مصرف بکنید .

کتابها و مقالات زیادی در زمینه روشهای تاثیر گذار تهیه مطلب مطبوعاتی منتشر شده اند. با این وجود ترفندهایی وجود دارند که باعث جالب تر شدن مطالب شما برای اهل رسانه خواهد شد و اقطعا ل انتشار آنرا ارتقا خواهد داد. استفاده از مطالب مطبوعاتی یکی از وسائل ضروری بازاریابی برای افزایش زود فروش است.

جهت موفق یت در انتشار مطالب جهت رسانه ها به این سه نکته توجه نمایید.
۱- ابتدا اطلاعات واقعی مهمی را تهیه بکنید .

خبر یا مطلب خود را به حادثه یا خبری با اهمیت که اخیرا مورد تذکر گرفته است، ارتباط سازید. پس توجه را به خبری با اهمیت از شرکت خود ارتباط سازید. مانند ارائه محصولی جدید که مساله مهمی را حل می نماید ، فروش فوق العاده و موارد مشابه.
۲- پیام را کوتاه نگاه دارید.

متن را تا جای ممکن کوتاه اثر گذار نگاه دارید. همواره بیاد داشته باشید که این متن تبلیغات شما یا بروشور فروش محصول شما نیست، پس مطلب اصلی را با حداقل کلمه ها به مخاطب منتقل بکنید . از ذکر مقدمه هایی که مخاطب با آن آشنا است اطلاعات نو ی را به مخاطب نمی دهد، خودداری بکنید . جهت مثال در ابتدای مطلب ننویسید که تمام می دانند که مصرف دخانیات بسیار زیاد مضر و خطرناک است. تمام این مساله را می دانند، بنابرین اندازه مطلب خود را با ذکر این موضوعات خیلی نکنید.
۳- مطالب مطبوعاتی را بطور مکرر منتشر بکنید .

اگر می خواهید در رسانه ها بیان شوید، پروگرام ثابت منظمی جهت ارائه مطالب داشته باشید. بسياري از متخصصان این زمینه پیشنهاد می کنند که در ماه حداقل مطلب جهت رسانه ها تهیه کرده آنرا به رسانه های بسياري ارسال نمایید.

پیام را به گروه بزرگی برسانید، حتی اگر کسب کار شما زیاد کوچک است.

دست اندرکاران رسانه بدنبال مطالب و خبرهایی هستند که برای غالب مخاطبان جالب باشد. هرچه مخاطبان شما گروه بزرگتری باشند، اقطعا ل انتشار مطلب افزایش می یابد. اما اگر کالاها شما طوری است که فقط برای عده خاصی قابل استفاده است، خوبتر است مجلات و روزنامه های تخصصی در زمینه محصول را بیابید مطلب را فقط به آنان ارائه دهید. بدین ترتیب غالب مخاطبان آن رسانه به مطلب شما علاقه خواهند داشت.
با دعوت خوانندگان به اقدام، فروش را ارتقا دهید.

صرفنظر از اینکه کالاها یا خدمات شما چگونه هستند ، مطالب مطبوعاتی شما باید طوری تهیه شوند تا مخاطب را به کسب اطلاعات بیشتر ترغیب کنند. از اینراهنمای مصرف کرده و اطلاعات ارتباط مانند شماره تلفن آدرس وب وبسایت را در مطلب خود جای دهید.

قبل از تهیه خـبر به این موضوع فکر بکنید که بعد از انتشار خبر، با ارتباط گیرندگان چگونه برخورد خواهید کرد. چنانچه در مطلب خود از خوانندگان می خواهید که برای دریافت اطلاعات بیشتر با شما ارتباط بگیرند، آن اطلاعات را تهیه کرده اید؟ جهت مثال می توانید گزارش بصورت فایل پی دی اف ساخته و از خوانندگان بخواهید که با شما ارتباط بگیرند تا آنرا جهت شان از طریق پست الکترونیکی بفرستید. در تهیه گزارش علاوه بر فراهم نمودن اطلاعات ارزشمند ، به معرفی محصولات بپردازید آنان را ترغیب به خرید نمایید. اینکار می تواند با اضافه کردن صفحات تبلیغاتی مجزا به نقل از انجام شود. اما راهنمای دیگر آن است که در متن گزارش بطور غیر مستقیم محصولات خود را تبلیغ بکنید .